یک طلبه

بشنو از نی چون شکایت میکند، وز جدایی ها حکایت میکند...

یک طلبه

بشنو از نی چون شکایت میکند، وز جدایی ها حکایت میکند...

یک طلبه

بسم الله الرحمن الحیم

سلام
من یه آدمم مثه همه شماها پس نه من معصومم نه دائم الخطا

" ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "

اَللهمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

اَللهمُمَّ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج

آخرین نظرات

واجب فراموش شده

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ

به نام خدا


امروز تو ایستگاه اتوبوس بودم، دیدم یکی از خواهرای «محصل» از اتوبوس پیاده شد، از پسرایی که اونجا بودند یه نفر لحظاتی رو مشغول صحبت بااین خواهرمون شد بله همونطور که میتونید متلک..

متاسفانه این خانم بزرگوار بهجای اینکه حداقلی برخوردی کرده باشند با این آقایانهایتا سکوت اختیار کنند، خیلی راحت برخورد کردند.

فرصت نشد که بتونم وظیفمو جا بیارم اما میخوام چندتانکته رو متذکر بشم که همینجا به وضوح پیداست


1. چرا باید مدارس لباسهای فرم رو فقط به رنگش اهمیت بدهند و نظارت لازم روی طرح و سایز لباس فرمها نمیشه؟


2. بهتره یه طرحی برای پلیس امنیت اخلاقی داشته باشند مه به صورت مستمر در ایستگاهای اتوبوس و مترو ها حاضر باشند و واقعا برخورد کنند باموارد لازم.


 3. برای جرمهای اخلاقی جریمه مادی تعیین شود.

  • سرباز امام زمان ( عج )

نظرات (۱)

  • سید موسوی
  • سلام بنده از افسران اومدم. وبلاگ جالب و مفیدی دارید و خیلی راحت حرفای تو دل یه آدم مذهبی رو نوشتید. این متنتونم خیلی غم انگیز بود... غمی که تو خیابونا واقعن حس میشه... اما خب دختر جوونه دیگ تیکه میندازن. نمیگم بیربطه ولی همشم به پوشش اون دختر نیست. من خودم دیدم با چادر بارها و بارها حرفای زیادی از نامحرمو تحمل کردم... کاری که باید کرد بی محلیه. پس کار این دخترم عجیب نیست. یه چیزی هم نظر شخصیمه عرض میکنم: این درست که اگر مامور اخلاقی باشه این موارد کمتر اتفاق میفته اما اگه ما آدم مذهبیا اونقد پای فریضه ی نهی از منکر مصمم باشیم انشالا این چیزای قبیح خیلی کمتر خاهد شد. بازهم ممنون و تبریک بابت بلاگ عالیتون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی