یک طلبه

بشنو از نی چون شکایت میکند، وز جدایی ها حکایت میکند...

یک طلبه

بشنو از نی چون شکایت میکند، وز جدایی ها حکایت میکند...

یک طلبه

بسم الله الرحمن الحیم

سلام
من یه آدمم مثه همه شماها پس نه من معصومم نه دائم الخطا

" ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی "

اَللهمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد

اَللهمُمَّ عَجِّل لِوَلیِکَ الفَرَج

آخرین نظرات

غدیریه

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


این میشه اولین مطلب من و مصادفه با شب عید الله اکبر، عیدغدیر
پس یه مناسبت خاص داره
به همین خاطر منم یه درد دل خاص میکنم
من کلا آدم رکی هستم، پس رک بگم


 چرا باید واقعه غدیر به این مهمی اینقدر مظلوم واقع بشه؟؟؟


بیایید عید امسال رو تو خیابون جشن بگیریم نه تو مسجد ها


بیاید عاشورایی غدیر رو برپا کنیم


بیایید بهشون بفهمونیم که غدیر حق بوده و هست و خواهد بود

بیایید علی رو از این مظلومیت نجات بدیم


هل من ناصر منی؟

  • سرباز امام زمان ( عج )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی